Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) part 12

Majkle, tohle je Daniel. Představila jsem mu jí a on se na ni usmál. Na můj vkuz možná až moc úchylně. Daniel tohle je Majkl. Rád, teda ráda, tě- p-poznávám. Koktala Daniel. Jo já tě taky. Nechala jsem je tam a šla koupit vstupenky. Vypadalo to jako, že se spolu baví, když jsem se tam podívala Daniel se i usmívala. Tak můžem jít. Rozdala jsem jim vstupenky a vstoupili jsme do Zoo. Pojďme nejdřív do akvárek :3 Navhla jsem. Jo jdeme, Daniel chceš tam jít? Zeptal se jí Majkl. Jo, proč ne. Usmála se a jako první vkročila do budovy kde byla akvária. Podívejte! Vykřikla Dani a nalepila se ke sklu. To jsou ale nádherné..piraně?!? Zeptal se polekaně Majkl když uviděl k jakému sklu se Daniel lepí. Rychle od skla odskočil a otřásl se. Pch! Holčičko. Zamumlala Daniel, mezitím co s úžasem sledovala ty tvory co se jim říká ryby. Po Danielině poznámce jsem se začala smát. To jako já?! Zapištěl Majkl. Né ten za tebou. Řekla ironicky Daniel a přešla k dalšímu akvárku. Takže za a) zamnou nikdo není. Za b) nejsem holčička. Řekl a výhružně se na ni podíval. Já jsem radši hrála solnej sloup lidi. :DDD

Žádné komentáře:

Okomentovat