Fight for This Love(říkejte tonu klukovi vetřelec!) part 11

.No, ahoj Majkle! ;) Jasně, že jo! Tak čekej o půl druhé před Zoo. Hele, bude se jí to líbit neboj! Ikdyž na ně moc není. Hele bude to v poho hlavně se nestresuj! Musim končit, pa. Mobil jsem hodila do kabelky. Ták už jsem tu. Řekla nadšeně Daniel a položila na stůl jídlo. Obě jsme se do něj s chutí pustili. Daniel měla zeleninový salát a já grilovaný wrap.  A hele. O čem jste si povídali s Majklem? No o tom, že jde kupovat kytku jeho holce a neví jestli se jí bude líbit. A jak vůbec víš, že jsem volala s Majklem? Slyšela jsem tě. ;) Mrkla na mě. Jo ták. Dojedli jsme a utekli do metra kde byl přijatelný vzduch. Venku je naprosto dusno! Dojeli jsme metrem 5 zastávek a vystoupili. Došli jsme kousek dál a u zoo na nás čekal Majkl. Sakra hochu, rozteš do krásy ;) Bouchla jsem ho do ramene a on se do široka usmál a začal skenovat pohledem zamlklou Daniel.

Žádné komentáře:

Okomentovat