Fight for This Love(říkejte tomu klukovi vetřelec!) part 7

A na jakej film se podíváme?? No co třeba, kamarád taky rád. Nebo taky můžeme TITANIC? Navrhoval Harry a Daniel přikyvovala jako osel. A co třeba Iron Man 2??! Zeptala se Daniel a Harry přikývl. Ach bože. A jakou kravinu vy dva nevymyslíte. -__- hele, podíváme se na Nema a bude!! Eriko, ne nuť nás prosím do toho aby jsme se dívali na tvůj dětský kultovní film. Zaprosila Daniel a já si zakryla obličej dlaněmi. Copak Nemo není skvělej film?! Už si jako Niall. Zabručel Harry a já to brala jako znamení, že Nema pustit můžu. Takže hezkou podívanou a pššššt! Řekla jsem když začínal film. Když film skončil dala jsem si sprchu hned po mě Harry a po něm i Daniel a ši jsme všichni spát. Harry vytuhl okamžitě takže pro nás dobrý, že si můžeme povídat. Takže zítra půjdeme ven a já tě seznámím s mojím dobrých kámošem ano?? Zeptala jsem se a Daniel nebyla moc nadšená. Co se týkalo mých přátel a zejména klučičích přátel vždycky se styděla. Jmenuje se Michael. Vždyť ho znáš. Je to něco jako můj skoro brácha! No právě! Za pískla tlumeně a zněla jako stydlivá malá myš!! Oh bože, Proč se ták moc stydíš? Já se nestydím. Ale bojím se to je něco úplně jiného! Zkonstatovala a nasupeně se na mě podívala. sice jsem jí neviděla do obličeje, ale už ji nějakej ten pátek znám a vím jaké grimasy kdy dělá. Ty se v 19-ti letech bojíš mého kámoše?? Necheju to být, ano? a teď už dobrou. děkuju. Otočila se na druhý bok a já jí viděla záda. no super. Dobrou. Broukla jsem si a usnula.

Žádné komentáře:

Okomentovat