Kdo jsem.?

Kdo jsem.?
-jmenuju se Míša
-přezdívka je PIXIE
-příběhy pìšu už od 11-ti let.
-bydlím střídavě v Olomouci a v Přerově(KOZLOVICE)
-poslouchám   30 seconds to Mars
                      Simple Plan
                      Linkin Park
                      Paramore
                      One Direction
-Mars poslouchám už 5 měsíců
-echelon jsem 4 měsíce
-mám psa
-jsem ulítlá na ovocném čaji a vysedávání v 11 hodin v noci na balkonu. (Leah, víme svoje) :D
-jsem tvrdohlavá a stojím si TVRDĚ za svým.
-čtu ráda knížky
- můj oblíbený herec/čka je:
          Robert Downey jr.
          Johny Depp
          Jared Leto
          Louis De Funés
          Jeremy Renner
          Lily Collins
          Logan Lerman
          Jamie Campbell Bower
-můj nejoblíbenější film:
          Dark Shadows
          Iron Man
          Četník a mimozemšťané
          Mr.Nobody
          Princess Mononoke
-je mi 12 let :)

Žádné komentáře:

Okomentovat