Fight For This Love[2.řada] PART 5

Mamka Daniel donesla její kufr a rozloučila se sní.
Ou...rychle jsem si donesla kufr z auta a vrátila klíčky Daniel.
Volá mi teta asi už musíme. Řekla Dani a její máma nás znovu objala.
Ahoj. Řekli jsme jí obě a venku už čekalo auto i s tetou Sofií.
Holky! Přivítala nás.
Řidič dal naše kufry do...kufru a jeli jsme na letiště.
Tam jsme nastoupili do letadla a čekal nás dlouhý let přes noc..do NYC!!!!
Já a Daniel jsme si dali každá sluchátka, protože Dani vzala tu..rozpojku nebo co a začali jsme zpívat a tančit na písničku Wing od Little Mix.
A potom na písničku od Ke$hy Die Young. A potom mi Dani pustila písničku Last Goodbye taky od Ke$hy..ale já se u toho rozbulela jako malá holka...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
odkaz-->
http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/ke-ha/last-goodbye-407742
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Erico, co ti je?! Zeptala se Dani a vytrhla si sluchátka z uší.
Já si je taky vydělala.
Začala jsem brečet.
Harry? Řekla a obejmula mě.
Pořád na něj myslím..Přiznala jsem.

1 komentář:

  1. Kufry do kufru. :DDDDD Jdu si poslechnout tu písničku ;) :)
    A bože! Jak to nůže být tak dokonalý? :O
    Napíšeš brzo další, že? O:) :D

    OdpovědětVymazat