Fight For This Love[2.řada] PART 8

Během 15 minut jsme vystupovali z letadla a limuzína, která čekala na Sofii a nás už byla před letištěm.
Procházeli jsme obrovským letištěm, vyzvedli si kufry a potom jsme limuzínou jeli k hotelu, v centru NY.
Je to nádhera..Vydechla jsem a Dani přikývla.
Holky, pojďte kufry vám donesou na pokoj, chci s vámi mluvit. Řekla Sofia a my vystoupili z auta.
Na recepci nám dali karty od pokojů a Sofia nám dala instrukce kdy jdeme na večeři.
Zalezli jsme si s Dani do našeho pokoje a čekali na naše kufry.
Za 5 minut jsme už vybírali oblečení na večeři.
Vem si ty bílé šaty Erico. Řekla Dani.
Já si vezmu ty bílé pokuď ty si vezmeš nějaké jiné než ty černé.
Erico! Když mám barevné oblečení přijdu si jako klaun..
Překřížila ruce na prsou a opřela se o zeď.
Na to si jak přišla? Nadzvedla jsem obočí.
Nevím..vždyť víš, že se neoblíkám do barevných věcí už od 16 ti let.
Vysvětlila.
Ne, oblíkáš se tak od té doby co posloucháš Marse.
Ujasnila jsem jí.
Cože?! A co tím chceš jako říct Erico?! Vyjela po mě.
Od té doby co posloucháš je si se změnila..Řekla jsem.
Ano změnila a co?
Proč si se nemohla ani pohnout, když si viděla Majkla? Zeptala jsem se a ona polkla.
Odbíháš od tématu!! Vykřikla.
Odpověz Daniel, prosím.
Nebudeš mi rozkazovat!! Zakřičela na mě.
Teď jsem zase polkla já...nechápala jsem tuhle situaci.
Promiň..omluvila jsem se.
Nech mě. Spustila ruce podél těla a odešla z místnosti.
Chytla jsem do ruky polštář, přitlačila si ho na obličej a začala do něj křičet.
Z vedlejší místnosti jsem slyšela melodii a zpěv.
Melodie písně, kterou jsem obvykle musela poslouchala každý den..Hurricane od Marsů..
Asi jsem ji musela tou "hádkou" zasáhnout někde v hloubce..jinak by nezpívala. Teda ona zpívá pořád, ale takhle procítěně ne.
Šla jsem si dát vanu, která se protáhla až na hodinu.. Takže jsem vylezla a oblékla si džíny s modrým tričkem s nápisem PEACE.
Měli jsme se zastavit za Sofií takže po dlouhém přemlouvání jsem se rozhodla, že zaklepu na dveře od vedlejšího pokoje kde byla Daniel.
Ano? Zeptala se a vykoukla ze dveřì.
Jdeme za Sofii? Zeptala jsem se a ona přikývla.
Hele Dani promiň. Omluvila jsem se znovu.
Jo v pohodě, ty mi taky promiň. Obejmuli jsme se a šli k pokoji tety Sofie.
Zaklepala jsem a Sofie nás zatáhla dovnitř.
Holky, dneska bude poflakovací den.
Zítra v 10:00 ráno, se představuje má voňavka.
A pojďte jdeme na oběd. Řekla Sofie a spolu sní jsme sjeli výtahem do restaurace v hotelu.
Posadili se k rezervovanému stolu a objednali si jídlo.

1 komentář:

  1. PEACE, :DD
    Těším se na nějaké dění, ale chápu, že si nás musela ubytovat. :DD

    OdpovědětVymazat