69 důvodů proč tě nenávidím.! (Maliku!) PART 4

Ch: Tátí! Jsem doma!!
T: Skvěle, mluvil jsem se strejdou a ano můžeš jet s Aubrey a s její rodinou na chatu.
Ozval se Chloein táta z vedlejší místnosti.
Opřela jsem se o stěnu a počkala až se Chloe vrátí z jejího pokoje sbalená na chatu.
Bože jak tak nad tím přemýšlím na chatu vždycky jezdíme aspoň na týden...Oh bože budu týden trčet s Malikem v jednom domě...aspoň, že nepůjdu do školy, jediné plus..
Tak můžeme jít? Usmála se na mě Chloe se svou sportovní taškou Adidas přes rameno.
Jo jasně, ahoj strejdoo!
Rozloučila jsem se se strejdou a otevřela domovní dveře.
Pá tati! Pozdravila Chloe a my se odebrali knám domů.
A: Čaute všichni!!
Peter: No to je dost, že si tady!! Objevil se na chodbě můj bratr.
Ch: Ahoj Petere. Usmála se jako sluníčko.
P: Nazdar. Projevil jasný nezájem a odešel.
Ch: pff, idiot. Se snažím a on se chová jako spratek.
Dala ruce v bok.
A: kašli na něj je to dětsko.
Vysvětlila jsem a chytla její tašku do ruky.
Vyběhla jsem nahoru do pokoje a Chloe utíkala zamnou.
T: Holky za hodinu vyrážíme. Vykoukl ze dveří táta.
Ch&A: Jo OK.
A: Musím si rychle sbalit..
Začala jsem házet oblečení do tašky.
Nějakou mikynu, tepláky, tenisky..
Kontrolovala jsem si věci, které leželi v kufru..
Tablet a nabíječku...Sbalila jsem posledních pár věcí a zapla tašku.
Tašku i mojí i Chloeinu jsem odnesla do chodby k ostatním.
Zaparkovali jsme s Chloe na gauči a spolu s Lucasem jsme sledovali The Big Bang Theory.Na chatu jedu já a Chloe, Lucas a máma s tátou.
O hodinu později u nás zazvonila teta Patricia.
P: Ahojky zlatíčko! Objala mě.
A: Ahojky tetoo.
P: no tak slečny...nasedat do auta kluci jedou v autě s Yaserem.
Vysvětlila teta a pokynula rukou směrem k autu, ve kterém jsem zahlédla Doniyu a Waliyhu.
A: kde je Safaa?
P: nechtěla jet..
A: aha.
To nemohl nejet i on? Proletělo mi hlavou a s Chloe jsme si šli sednou za holkama.
D: Aubrey!!!!!! Vykřikla Waliyhe do ucha a ta se na ni nasupeně podívala.
W: Ahojky Aubrey! Usmála se.
A: holky mojee! objala jsem je a sedla si na sedačku a připoutala jsem se, Chloe okopírovala můj pohyb a usmívala se.
Mamka s tetou Patriciou se tu během minutky objevily a my vyrazili na cestu.
A: Doniyo! Dlouho jsme se neviděli!
D: No já vím...a co kluci?
Ch: Nicmoc..co by si taky čekala, i když Aubrey se trošku zakoukala.
Drbla do mě loktem.
A: ale mlč!!
D: počkat! ja chci vedět do koho!!
W: Já taky!!
A: Ale dejte pokoj!
Ch: jo! pořád na něj myslí!!
A: mlč už ano?
D: do koho, kdo to je?!?
A: nikdo! Do nikoho zabouchlá nejsem sakra!!
D: a do koho!!!!
Ch: ..
A: NIC! Mlč! Sklapni!!
Ch: Do Zayna..(pošeptala)
D: COŽE!?!!??!!????
W: Cože!!
A: Ježiši nee!!
A takhle jsme se dohadovali celou cestu.
Jenže...bohužel jsme dojeli na chatu a museli jse vystoupit.
Vytáhla jsem z auta tašky a utíkala s holkama do chaty do našeho pokoje.
Jak jsou rozdělený pokoje? Zeptala jsem se strejdy Yasera, který už se potuloval po chatě.
Ty a Zayn a Chloe s Doniyou s Lucasem a Waliyhou
jste všichni v podkroví. Vysvětlil...
A: jupí.
V podkrovním pokoji už si Lucas vybaloval věci. Doniya a Chloe si zabraly postele a taky si vybalily. Waliyha taky. Na mě zbyla postel u okna vedle volné postele. Jenom jsem se modlila aby jsem nespala vedle ho.
Hodila jsem tašku na postel a sundala ze sebe tričko s mikynou a bundou.
Oblékla jsem si svetr a udělala z vlasů culík.
Udělala jsem krok do zadu a vtom se ozval výkřik.
Z: ty huso! Nauč se chodit!
A: huso? Co si to dovoluješ ty nagelovaná hlavo!
Z: prosím?
A: slyšel si dobře!
Z: uhni z cesty!
Strčil do mě a prorval si cestu k posteli..samozřejmě bude spát na vedlejší posteli...supeeer!!
debil jeden nafoukanej..
--------------------------------------------------------
-Pixie :))




Žádné komentáře:

Okomentovat