69 důvodů proč tě nenávidím.! (Maliku!) PART 6

Ráno:
Absolutně jsem v noci nezamhouřila oči..nechápu jak je možné, že Chloe usne..no ta pro změnu kecá ze spaní takže...
Kouknula jsem se na mobil, bylo 7:38 ráno.
Bože. Sehnula jsem se ke kufru a oblíkla jsem si tepláky a svetr, teplé ponožky a obula jsem si tenisky. Vzala mobil do ruky a opatrně odešla dolů do kuchyně.
Ahoj Aubrey(Zayne, Chloe, Doniyo, Waliyho nebo Lucasi) Mám pocit, že ten kdo tohle čte je stejně Aubrey.
S tvou maminkou jsme jeli do města pro jídlo na večeři, jídlo na oběd ke v lednici.
Strejda Yaser a tvůj táta zase jeli do práce. Přijedou až večer společne s námy.
Tvá nejmilejší teta Patricia
PS: pokud to čte někdo jiný než Aubrey, omlouvám se.
Četla jsem si vzkaz na lednici.
Dala jsem vařit vodu na kafe a koukla se do lednice co by jsem tak měla uvařit..
Nachystala jsem hrnky s kávou pro mě, Doniyu a Waliyhu. Chloe pije jenom ledovou kávu a jenom občas kávu. Lucas neche slovo káva ani slyšet a tomu idiotovi kafe dělat odmítám...nebo...v očích se mi zlostně zablísklo. Letěla jsem do komory kde byly věco jako projímadla(ano projímadla) nebo čistící prostředky.
Popadla jsem to projímadlo a v kuchyni nachystala další hrnek. Všechny hrnky jsem zalila vodou a do krásného modrého hrnečku jsem nalila i trochu projìmadla.
Každý hrneček byl jiné barvy, takže jsem věděla, který hrnek s překvapením je Zaynuv.
Dobré ráno..zívnul si Lucas a šel zamnou do kuchyně.
A: Ahojky, kdo všechno je vzhůru?
L: No Chloe se probouzela takže asi zachvilku přijde, Waliyha spí a Zayn taky, Doniya tam nebyla.

A: Nebyla?
D: Ahooj lidí!! Ozvala se Doniya kousek odemě.
A: tady si! Na! Podala jsem jí zelený hrníček a ona ho s úsměvem přijmula.
Ch: Brý ráno.
D&L: Ahoj
Sedli jsme si na gauč v obíváku a zapli si televizi. Zrovna dávali Teen Wolf.
A: Oh Derek!!!!! On je Dokonaléj!! Ch: My to chápem Aubrey
L: Vždyť Derek není hnusnej chlap.
A: Cooooože?
Ch: On je LESBA!
A&L: Cože? Chloe??
A: Chloe? Jaká lesba!! A Lucasi, tobě hrabe!
L: to jako kluk nemůžu říct "to je hezkej chlap????????
Ch: NE!
A: ale můžeš jenom je to divný..
Z: Ale ale ale děti se dívají na televizku..
A: sklapni
Z: svoboda slova!!
A: debile,  chci říct..máš tam kávu..modrý hrnek.
Z: díky
A: no jistě. Převrátila jsem oči a čekala okamžik toho kdy se ten blbec napije..
Přišel knám i s hrnkem a vesele z něj upíjel.
Zlostně jsem se zasmála.
D:Kde jsou rodiče?
A: mamky ve městě, tátové v práci.
D: jo aha.
A: božínku on je bůh!! Snila jsem dál o herci v seriálu.
Z: no tak k bohovi má daleko..
A: Drž hubu idiote!!
Z: mě huba nepadá.
A: Grrrrrrrrr
Z: Aubrey!!
A: Zayne?
Z: Aubrey??
A: Zayne?? Přimhouřila jsem oči.
Ch: Chloeeee?
A: díky. Poplácala jsem ji po zádech.
Ch: není zač..hrdě se poplácala po hrudi.
------------------------------------------------------------
Důvod číslo 2.
Před 3 lety:
Měla jsem rande s klukem, který se mi dlouho líbil, jmenuje se Josh.
Bylo to v den, kdy u nás byli Malikovi na oběd.
Někdo zvonil a já se chystala, že půjdu otevřít.
Scházela jsem schody a v ten moment jsem slyšela jak Zayn mluví s Joshem.
Z: ty si Joosh ?
J: jo jdu s Aubrey dnes na rande..
Z: Oh já vím..ale ona nemůže. Na rande sní jdu já.
J: Ty??
A: ty? Řekla jsem si znechuceně a překvapeně.
Z: Přesně tak a buď klidný stebou by na rande nešla ani za milión let.
J: ale..
Z: Nic..mlč nedělej si to horší..řekla o tobě, že si idot..
J: aha..tak já půjdu.!!
A: né!! vběhla jsem knim a Josh se na mě díval jako na vraha.
A: tak půjdem?
J: ne..nazdar. Vyšel ze dveří a odešel.
Koukala jsem na něj a jakmile zmizel z dosahu otočila jsem se na Zayna, který se usmíval jako sluníčko.
Zavřela jsem vchodové dveře.
A: tobě asi přeskočilo?!!! Víš co si udělal ty pitomče!!!??
Z: prosimtě, byl to idiot. Mávl rukou
A: né to TY si idot.
Dala jsem mu facku a naštvaně odešla do pokoje.
------------------------------------------------------------
A: Zayne si jakýsi zelený..zasmála jsem se.
Z: já...musím..
A už letěl na záchod.
Začala jsem se nahlas smát a Doniya s Chloe si mě měřily pohledem.
D: Co si udělala?
A: jáá?? Usmála jsem se.
Ch: jo ty!
A: Řekněme, že jsem Zayníka trochu pozlobila..
D: ty dračicee!!
A: ale kuš!! Zasmála jsem se.
L: Hej neslyšíte něco?
A: jo..Rychle nahoru!!
Zavelela jsem a všichni jsme se šli podívat naoru k záchodu.
Zayn se tam svíjel v křečích před záchodem.
Z: Waliyho"" Rychle!!
W: Na to zapomeň!
Ozvalo se ze záchodu.
Z: jebu na to!!! Zayn vyletěl kolem nás jako raketa a běžel na záchod dolů. V tom jsme dostali všichni záchvat smíchu. Imitovali jsme Zaynův obličej.
Mně už tekly slzy z toho jak křečovitě jsem zavírala oči.
D: změna! Holka todle se ti moc povedlo!!
Zakřičela Doniya a plácla si semnou.
A: já vím!!

1 komentář:

  1. Pane Bože! To je dokonalý! :333 Úplně ten příběh miluju! :33 Je to boží! :3 A ty obrázky sexy Malika...achhhh. :3

    OdpovědětVymazat