69 důvodů proč tě nenávidím.! (Maliku!) PART 7

L: Co si uděláme na oběd??
Zeptal se Lucas když jsme se přestali smát a už i s waliyhou směřovali do kuchyně.
A: Patricia nám nachystala jídlo do lednice.
Ch: tak to potom super.
Doniya a já jsme šli do kuchyně a ostatní byli u televize.
Otevřela jsem ledničku.
A: tady nic není!! Otevřu mrazák.
V mrazáku najdu kuřecí maso a mraženou zeleninu.
A: tak uděláme rýži ne?
D: souhlasím.
Začali jsme vařit. A no nakonec se nám to docela povedlo.
D: Lidi Zayn ještě nevyšel ze záchodu?
L: Né, furt tam je.
D: wow, Aubrey ty si mu tam nalila celou lahvičku?
A: No právě, že NE!!
D: zvláštní..
A: U něj? Vždyť je to holčička, nic nevydrží.!
D: Ale nech toho Aubrey!
Jenom jsem se zazubila a nabrala na talíř tkz. Rizoto.
Všichni jsme se do toho s chutí pustili.
Bylo teprve čtvrt na 12..
Já a Chloe jsme seděli na schodech do našeho pokoje a povídali jsme si, když najednou se u nás objevil sám Král trůnu.
Z: co v té kávě bylo Aubrey!!
A: káva, že by?? Usmála jsem se.
Z: Bez tak si mi tam něco přisypala..
A: To, že ty máš....hledala jsem správné slovo...potíže nemusí být nutně má vina Zayne..
Z: Stejně tady něco smrdí..
A: to si ty zlato..Začala jsem se nahlas smát.
Z: omluvte mě.
Odběhl a držel si břicho, počítám stím, že král se vrací na trůn.
A: Zdá se mi, že Malik jasně vyvrací teorii "pes nejlepší přítel člověka,,
Ch: jak to myslíš?
A: od teď je to "záchod nejlepší přítel člověka,,
aspoň v jeho případě jo.
Chloe se naplno rozesmála.
A: Proč si řekla Doniyi, že se mi Zayn líbí?
Ch: protože je to pravda
A: Jak tě to napadlo?
Ch: I když mu teď děláš naschvály..před čtyřmi lety si mi tvrdila jak moc ho máš ráda..
A: Bylo mi 15 Chloe
Ch: No a? Stejně to cítíš i teď..
A: Nemel blbosti Chloe. A vůbec jak ti jde tvůj imaginární vztah s Harrym??
Ch: Jak jako vztah?? Jak jako s Harrym???
Znervózněla a to jsem chtěla..
A: Harry se ti líbí ne?
Ch: Je hezkej to jo..
A: No vidíš!
Ch: Ale chodí s Carou..
A: Nechodí.
Ch: No tak jsou kamarádi..
A: To je lepší.
Ch: Kdyby ji neznal vůbec bylo by to nejlepší..
A: Jejdaa, nežárli mi tu!
Ch: Já mám důvod žárlit Aubrey!!
A: máš no..
Ch: Tak vidíš.

Žádné komentáře:

Okomentovat