69 důvodů proč tě nenávidím.! (Maliku!) PART 8

A: Chloe, taky to slyšíš?
Ch: Nirvana!
A: přesně tak!
Obě jsme vyběhli nahoru do pokoje a Zaynovi zvonil na stolečku Iphone.
Rychle jsem drapla mobil do rukou a usmála se.
Zkus hádat kdopak to Zayníkovi volá
Ch: Pezzinka??
A: ne..hádej dál
Ch: Někdo ze skupiny?
A: Harry Styles baby!!!
Ch: COŽE?!?? Puč to sem!
Ukradla mi mobil z ruky
A: Hej!!
Ch: No fakt!! Harry, volá mu Harry!!
A: tak to vem!!
Ch: ne ne já to nechci!
Předala mi mobil
A: Já taky ne!!
Vratila jsem jí ho..
Ch: ne..
Hodila mobil na postel.
Ch: vem to ty, ty umíš Zayna napodobit!!
A: ok!!
A: Čest brácho, jak to jdee?
Začala jsem mluvit podobným hlasem jako Zayn.
H: Ahoj Zayne, si v pohodě?
A: Jasně, že jo..
H: No tak fajn, jak to jde? Už si ji dostal?
A: Dostal? Mohl by si připomenout koho?
H: No tu..jak si mi o ní mluvil!! Aubrey? Jo je to Aubrey ne?
Když řekl moje jméno Chloe se začala dusit.
A: No jasně, hele je to skvělá holka, ale začínám si myslet, že na ni nejsem dost dobrej.
Chloe chytla záchvat smíchu a Harry v telefonu se taky zasmál.
H: to je ona?
A: né né to je moje druhá kámoška Chloe je do tebe úplnej blázen..
V ten moment Chloe zmlkla.
Vyplázla jsem jazyk.
H: mě?
A: No jasně!!
H: tak brácho končím, uži si zo tam.
A: užiju.
Típla jsem hovor a mobil vrátila na stejné místo, teda na stoleček.
Ch: já tě zabiju Aubrey!!!!
A: to né já to Zayn..
Ch: překvapuje mě, že si neřekla "to né já to moje ŠAUMA,,
Začali jsme se smát.

Tak dneska jsem přidala dva díly!! MAZEC! :O V tomhle díle není nic dobrého a navíc je krátký. Takže omlouvám se. PS: Bože jak já miluju tuhle fotku!! <3 Zabíjí pohledem. :33333 -Pixie

1 komentář:

  1. Pane Bože! To je tak strašně moc dokonalý! :333 Ty tvoje hlášky, úplně jako bych byla s tebou. :( :33 Je to úžasný! <3

    OdpovědětVymazat