69 důvodů proč tě nenávidím! PART 15

V mém pokoji jsem ze sebe strhla župan a oblékla se do šedých teplákových legín, přes ně svetr a dala si teplé ponožky.
-VEČER.-
Za celé odpoledne jsem nevyšla z pokoje.
Teď, když už je půl sedmé doufám, že dole najdu mámu s tátou a né Zayna.
Scházela jsem schody do obýváku.
Máma se zrovna bavila se Zaynem.
M: Děkuju, že si ji hlídal Zayne, si skvělý.
Oh Zayneee, si skvělý! Děkuju za hlídání mé 18leté DCERY! Imitovala jsem šeptem mou matku.
Z: To je v pohodě.
Uslyšela jsem kroky jich dvou směřující ke mě!
Rychle jsem vyběhla na chodbu nahoru.
Máma Zayna vyprovodila a až tehdy jsem sešla dolů.
A: Jé, vy už jste tady!
Usmívala jsem se na tátu.
T: Musíme si promluvit Aubrey.
Řekl táta zcela vážně, poslechla jsem a nakonec jsme celá rodina včetně Lucase,  skončili v jídelně u stolu.
T: Chtěl jsem svámy mluvit. Dostal jsem v práci dobrou nabídku na pracovní cestu do Dánska. Bylo by to na dva týdny. Lucas by jel samozřejmě semnou, protože nevím, kde jinde by byl. Maminka jede do lázní, takže tu budeš sama Aubrey.
Táta se na mě soucitně podíval.
A: Chloe jede do Německa, co tu budu dělat, a co Peter?!
M: Petera z nemocnice pustí za tři dny. Já odjíždím zítra večer a táta s Lucasem zítra ráno. A nebudeš tu ty tři dny sama, domluvila jsem se Zaynem..
A: To jméno předemnou laskavě nevyslovuj, je mi zněho špatně! To radši odjedu k babičce na farmu do skotska než on!!
M: Mladá dámo!
A: Ano matko??! Zayn tu nebude a do tohohle baráku nevkročí!! Dokud budu sakra naživu!!
Proč tu nemůžu být sama??!! Oh ano počkej, já vím proč. Protože se bojíš mě tu nechat!! Protože jsem podle tebe děcko, co se o sebe nedokáže postarat, že?
Totálně to ve mě vřelo.!!
Ale mami řeknu ti novinku. Je mi kurva 18 let!! Zakřičela jsem na ni.
M: Vypadni do svého pokoje Aubrey!!!!!
A: Jak si přeješ!!
Rychle jsem utekla k sobě.
Rozzuřeně jsem práskla s dveřmi a spadla na postel.
Je mi 18"!!!! Hučela jsem do peřiny podemnou.
Okamžitě chci odsud pryč, ale kam by jsem šla. Nemám peníze, dlouho by jsem to nevydržela.
Obratně jsem zamkla dveře a přešla nadruhou stranu mého pokoje, kde byli dveře do mé malé koupelny. Byla tu jem vana, umyvadlo a malá skříňka s hygienou a ručníky.
Napustila jsem si vanu a vyslékla se.
Vlezla jsem si do ní. Voda byla nádherně horká.
To, co se událo v té jídelně mě naštvalo.
Co si o sobě ta ženská sakra myslí.
Už mi nemůže řídit život.
Brzo mi bude 19 let, dokončìm školu a už jenom pápá matko..
A ten Zayn, oh bože, proč??
Co jsem ti udělala, že mě trestáš? Dívala jsem se do stropu.
Asi po půl hodině jsem vylezla ven z vany a oblíkla si moje černé triko Nirvana na spaní.
Tričko je mi hodně velké, mám ho jako noční košilku. Asi si řeknete, že jsem totální prase, ale já to triko tak 2 roky neprala. Strašně pěkně voní. Už si ani nepamatuju, kde nebo kdy jsem si ho kupovala..

Žádné komentáře:

Okomentovat