69 důvodů proč tě nenávidím.! PART 16

Tenhle díl bude *SPEŠL* dlouhatáánskej, jelikooooož mám skvělou náladu! Twitter pro mě nachystal úžasné překvapení.. :OO :D
V podobě miniŠOKU!!! Jsem ráda, že to semnou neseklooo.
Tady je můj TT: @pixie_from_mars
(jak nečekané :D)
-Pixie
Naštvaně jsem sebou sekla do postele a usla.
-RÁNO-
Je půl 8 ráno, Sobota. Rychle se zvednu z postele, přejdu k oknu a zjišťuji, že před domem nestojí ani matčino ani tátovo auto.
Zajímavé.
Mám ten pocit, že dole sedí Zayn..
Jediná pozitiva na celé téhle situaci s matkou a Zaynem je.., že v Pondělí půjdu do školy, takže mě nebude otravovat doma Zayn a máma s tátou budou pryč. Ach jakou já mám chuť se ožrat. Takovouhle chuť jsem neměla od 17.
Vejdu do koupelny a provedu ranní hygienu.
Obléknu se do stejných legín jako včera,  tričko Nirvana si nechám. Dám si černé nízké ponožky a vlasy vyčešu do vysokého culíku.
Rychle sejdu schody a mířím do kuchyně. Tam si připravým kávu a jakmile je hotová odcházím do obýváku.
Z: Hele ty už si vzhůru.
A: Dej pokoj.
Sednu si vedle něj na sedačku a napiju se z kávy.
Z: Jak se ti spalo?
A: Skvěle..
Pokoušela jsem se ho ignorovat, dokonce jsem se na něj nepodívala.
V televizi běžel nějaký pořad o hrách na playstation, to mě těžce nezajímalo, proto jsem vzala ovladač do rukou a přepnula ji na Mtv, kde hrálo The best of Rihanna.
Nic moc, ale rozhodně lepší než předešlý pořad.
Z: Hej! Já se na to díval!
Zaprotestoval Zayn a rychle mi vytrhnul ovladač z rukou.
A: Okamžiťe mi vrať ten zatracenej ovladač!
Bylajsem donucena se na něj podívat a on na mě.
Z: Proč máš moje tričko Aubrey?
Překvapeně těkal pohledem z trika na mě.
A: To není tvoje triko! Kdyby bylo, olezla by jsem v prvních třech minutách! Teď dej sem ten ovladač!!
Z: Nemel sračky, tohle je moje triko, vždyť ho hledám tak dva roky!
Zamyslel se, čehož jsem využila a natáhla se pro ovladač, ale on uhnul s rukou a já spadla do jeho klína.
Bleskurychle jsem zněj slezla a posadila se zpět na mé místo.
Cítila jsem jak se červenám.
Z: Je to moje triko.
A: Ježiši máš ho snad podepsané nebo co?
Z: Když si ho vyslečeš rád ti ukážu poznávací značku.
Nadrženě se usmál.
A: Ale hovno, tak na to hned zapomeň.  Jo a nechtěl by si už odjet zpátky do Londýna za Perrie?!!
Rychle jsem si zacpala pusu. Bože já jsem kráva, proč sem tahám "Pezzinku". Oh bože, proč?
Dal jsem si obličej do dlaní.
Z: Jsem tu za rodinou, dlouho jsem je neviděl.
Je mi opravdu líto, že ti to vadí, ale tvoje smůla.
Z jeho tónu hlasu se dalo poznat, jak je zaskočený a překvapený, dokonce i..naštvaný.
A: Promiň.
Z: hm.
A: Já Zayne, nevím proč, teda..proč do toho tahám Perrie, já promiň...
Koktala jsem. Bojím se, co řekne. Je na mě určitě naštvanej.. Ach bože, já jsem husa.
Z: Jasně.
A: Táta s Lucasem už jeli?
Z: jo.
A: fajn.. Omluvila jsem se ti.
Z: Omluvu jsem přijal.
A: oh bože.
Dala jsem si obličej do dlaní.
Odešla jsem do mého pokoje.
Den ubíhal, matka večer už nepřišla, takže je v lázních. Nastal můj čas.
Bylo půl 7 večer. Stála jsem v koupelně před zrcadlem v uplých, roztrhaných černých džínech a modrém topu.
Malovala jsem si černé linky. Vlasy, které jsem si před chvílí umyla a vyfoukala jsem si nechala divoce rozpuštěné
S Chloe jsem se domluvila, že na mě počká před naším domem.
Domalovala jsem se a oddálila jsem se od zrcadla.
Vypadám docela dobře, možná i hodně dobře.
Popadla jsem malou kabelku, do které jsem dala mobil a pár liber.
Zhasla jsem v pokoji a pomalu se vyplížila po tmě do předsíně.
Zayn už tu dávno není, nechápu proč se tu plížím a hraju si na nějakou Mission impossible. Nazula jsem si semišové lodičky zhruba stejné barvy jako můj top.
Před domem stálo auto táty Chloe.
Překvapeně jsem do něj nasedla, Chloe se na mě usmívala.
A: dobře ty holka.
Prohlédla jsem si její outfit.
Ch: Ty taky.
Chloe šlápla na plyn a my se rozjeli.
A: Jestli nás chytnou cajti, jsme v hajzlu.!
Ch: Nechytnou nás!!
Začali jsme se smát.
Přijeli jsme před klub, ze kterého bylo slyšet dunění hlasité hudby.
Chloe zaparkovala a my vešli dovnitř.
Posadili jsme se na bar.
Dvakrát Jacka Daniel'se.
Řekla jsem barmanovi a ten si nás přeměřil pohledem.
Kolik vám je? Zeptal se.
A: To snad není podstatné ne? Já mám prachy a ty chlast, tak dělej.
Řekla jsem nepříjemně a on nám teda nelil.
Ch: Na svobodu? Zasmála se Chloe a vzala do ruky skleničku.
A: Na sex, má drahá.
Zvedli jse skleničky, ťukli si a najednou vypili.
Tohle jsme zopakovali ještetak minimálně 10x.
Tancovai jsme s každým a pili jsme.
Hele kočko, pojď ke mě, zatancuj mi.
Řekl mi nějaký kluk a přisunul si mě k němu.
Zasmála jsem se a chytla ho za tričko, takže byl hodně blízko mému obličeji.
Ch: Aubrey!
Zakřičela Chloe a já vedle ní uviděla Zayna, který vypadal jako by měl, každou chvíli bouchnout.
Naše oči se setkali.
Chtělo se mo brečet.
Otočila jsem se na toho kluka u mě a hladově ho políbila.
Mám slušně upito, to teda.
Ucítila jsem jak mě někdo od kluka odtrhl a bere mě za paži pryč z klubu.
V druhé ruce svírá paži Chloe.
Dostali jsme se před klub, kde nás naštvaě hodil před sebe.
Z: co si sakra myslíš Aubrey?!?
Naštvaně mě sledoval.
Ch: hele-ŠKYT-pojďme domů-ŠKYT-.
Řekla a namířila si to k jejímu(k autu jejího
táty) autu.
Zayn mě zvedl ze země a táhl k autu.
Nasedl do něj.
Já si sedla na sedadlo spolujezdce a Chloe si LEHLA na zadní sedačky.
Vyjeli jsme.
Z: Proč si to udělala Aubrey? Sakra mohlo se vám něco stát! Mezi těma opilcema kurva..
Křičel Zayn a pevně držel volant.
Dojeli jsme k nám.
Zayn vytáhl klíče a odemkl.
Chloe se vyvalila na sedačku a usnula.
A: Odkud má klíče?!?
Z: Dala mi je tvá máma.
A: Jasně. To je skvělé!!
Z: Neřvi tu, Chloe spí. Pojďme nahoru.
-V mém pokoji.-
Sedla jsem si napostel a on stál a upřemě se na mě díval.
Z: Ty si do hajzlu tak šílená!!
A: Nekřič namě!
Stoupla jsem si před něj.
Z: Bože proč?!?
A: Nejsem díťe kurva pochop to!!!
Bouchla jsem ho vší silou pěstí do hrudi.
Zayn mou ruku chytil a dal ji zjeho hrudi dolů.
A: si takový kretén!!
Začala jsem brečet.
Zayn nic neřekl.
A: Mluv ne?!?!!
Stékali mi slzy jedna za druhou.
Nahnul se ke mě a políbil mě.

Žádné komentáře:

Okomentovat