69 důvodů proč tě nenávidím.! PART 17/18

Hohohoooo, je tu další díl. :3 Snad se bude líbit.
-Pixie
Co si to dovoluješ?!
Odstrčila jsem ho odemě.
On mě, ale chytil za loket a znovu si mě k sobě přitáhnul.
Díval se mi do očí.
Znovu mě políbil.
A: Zayne přestaň. Zayne!
Z: Aubrey bál jsem se o tebe, strašně moc.
Objal mě.
Mlčela jsem.
Z: Nepřežil bych, kdyby se ti něco SAKRA stalo!.
Co to do tebe vjelo, taková si nebyla.
A: Nebyla? Jak ty to můžeš doprdele vědět?!!
Z: Jak to myslíš?
Stále jsme si dívali do očí, v pokoji svítila jenom lampička ke čtení a on mě pořád držel v jeho těsné blízkosti.
A: Neznáš mě. Nemůžeš to vědět. Před dvěma lety si zmizel. Změnila jsem se, ty taky..
Z: Lidé se nemění.
A: Ale ano mění. Já jsem toho důkazem.
Z: Aubrey. Vzdychl mi do ucha.
Projela mnou husí kůže.
Vůbec se vněm nevyznám, teď dělá tohle a ještě na chatě mě nenáviděl.
Navíc má Perrie a ona je skvělá.
Bože.
Slastně jsem vzdychla. Zayn mě líbal na krku, jeho rty na mé kůži.
A: n-ne-nechej toho Zay-ne..
Jenom něco zamumlal a dál mě líbal.
A: Máš Perrie.
Ignoroval mě.
Podlehla jsem mu.
Od mého krku se přesunul k mým rtům.
Hladově jsme se líbali.
Chytla jsem ho za tričko a oba jse se svalili na postel.
Zayn si přetáhl přes hlavu tričko a odhodil ho na zem.
No ty krávo. Křikla jsem. Jeho břicho.
Je ještě víc vypracované než, když jsem ho viděla naposledy.
Ignoroval mé naprosté omámení ním a mě sundal top i džíny.
Z: oh bože..
Vrhl se na mě.
Sváděli jsme divokou bitvu našich jazyků.
A: si neuvěřitelnej..
Z: Mlč!
Poručil mi a bloudil rucemi po mém těle.
Vyslíkl si kalhoty, lehl si na záda a posadil mě na něj.
Začala jsem se na něm pohupovat dopředu a dozadu.
Z: Oh to je ono....bože..
Prohnula jsem se v zádech a vzdychla.
-PŘÍŠTÍ DEN-
Jsem v mé posteli, se strašnou bolestí hlavy a kocovinou. Do očí mi svítí ranní slunce.
Odhrnu ze sebe peřinu a zjišťuji, že nemám top, podprsenku ani džíny.
Rychle si dojdu pro župan a sejdu do obýváku.
Na sedačce spí Chloe a já si začínám uvědomovat, co se včera večer dělo.
Přejdu k farncouzskému oknu na verandu a skrze něj vidím na Zayna, který se opírá loktem o zábradlí a v ruce drží cigaretu.
Nemá tričko a stojí zády ke mě.
Vidím, jak si přikládá cigaretu k ústúm a potahuje kouř, který následovně pomalu vydechne.
Otáčí se a naše pohledy se střetnou.
Kurva. Vidím jak zanadával. Z jeho rtů se to dalo vyčíst.
Típnul cigaretu a šel směrem ke mě.
Otevřel dveře, já ho jen pozorovala jak kolem mě s kamennou tváří přešel.
A: Zayne?
Nic.
A: Zayne?!!
Nic. Jen šel do kuchyně.
Šla jsem zaním.
A: Tak co je?!
Podrážděně jsem na něj křikla a on se na mě konečně otočil.
Z: Nic!! Bože..
A: Zayne, co to mělo být, to včera v noci?..
Z: Co si myslíš, že to bylo.
A: Nech toho. Máš Perrie a přesto tohle..
Z: Můžeš přestat furt vytahovat Perrie?!
A: Ne, dokud mi to nevysvětlíš!!
Z: Co ti mám vysvětlovat? Prostě jsme spolu měli včera sex.
Arogatně se zasmál.
Zaskočilo mě, to jak to řekl. Tak výsměšně, a tak chladně zároveň..
Z: spokojená?
A: Ne. Proč to děláš.?
Z: Ježiši budeš štastná, když řeknu, že nemiluju Perrie?? !!
Vykřikl.





Žádné komentáře:

Okomentovat