69 důvodů proč tě nenávidím.! PART 19

*************************************
A: Počkej...to..Zayne!! Nebudu šťastná, ježiši jak tě to napadlo?!
Z: Žárlíš na ni, co?
A: Jistě, že ne!! A co ty!!? Ty mi chceš namluvit, že včera vzom klubu si nežárlil??!!
Přistoupil ke mě blíž.
Z: Řekl jsem ti, bál jsem se. To je celé. Proč by jsem měl žárlit, si jako moje sestra.
Jeho odpověď mě překvapila, zabolela.
Jako moje sestra..jako moje sestra.
Pořád se mi přehrávalo v hlavě.
Proč mě to tolik bolí, když ho taky beru, jako bratra.
A: Aha.
Podívala jsem se do země.
Z: tak vidíš.
A: Jo a jenom..
Zvedla jsem hlavu a koukla se mu do očí.
A: Bratr a sestra spolu mívají tak běžně sex, že?
Řekni mi pravdu Zayne. Kdyby si mě bral, jako sestru tak by si mě včera..neojel kurva!!!
Na tohle máš Perrie.!
Z: Zase vytahuješ Perrie.
A: odpověz!!
Z: Já Perrie nemiluju.
A: Kurva na tohle jsem se tě neptala!!
Neodpověděl. Políbil mě. Odtrhla jsem se.
A:Proč to děláš Zayne.? Proč mi neodpovíš?
Odešel.
Kurva"!!! Pěstí jsem bouchla do linky.
Au..Řekla jsem.
Odešla jsem do obýváku. Chloe seděla na sedačce, sedla jsem si k ní.
A: Slyšela si nás?
Podíval jsdm se na ni smutně.
Ch: Ano.
Zasmála se, ale při pohledu na mě jí úsměv z tváře zmizel.
Ch: Pojď sem.
Objala mě.
Stekla mi slza.
A: Kam šel.
Ch: Je na zahradě.
A: Díky.
Zvedla jsem se a utřela slzy.
Ch: Asi půjdu. Musíte si to vyřešit a navíc, já se musím prospat.
Slabě se usmála a pomalu vstala.
A: Chceš doprovodit? Přece jen, vtomhle stavu řídit nemůžeš.
Ch: To máš pravdu.
Chytila se za hlavu.
A: Dám ti prášek. Můžeš jít ke mě do pokoje.
Ch: Si zlato. Usmála se a obě jsme odešli ke mě.
A: Jenom se převléknu.
Vlezla jsem i s věcmi do koupelny.
Oblékla jsem se a pověsila župan na věšák.
Chloe si v pokoji prohlížela tričko na zemi vedle postele. Zaynovo tričko.
Ch: No teda.
Podívala se na mě a zvedla triko ze země.
A: Sakra..? Zasmála jsem se a vzala si ho.
A: Tady je ten prášek. Prospi se.
Pohladila jsem ji po zádech a směřovala na zahradu za Zaynem.
Dneska překvapuju sama sebe. Bolí mě hlava a právě jdu přímo rovnou do další hádky se Zaynem.
Pokud mě ten kluk nasere asi to semnou sekne, jelikož jsem na pokraji mých sil.



Žádné komentáře:

Okomentovat