Fireball. 1

Jmenuju se Sarah, je mi 17 let. Studuju střední školu. Bydlím v menším městě jménem Collinsport v Americe.
Můj život je docela normální. Na školu semnou chodí i mé nejlepší kamarádky Lili a Jesy.
Oboum je stejně jako mě 17 let.
Lili je talent na zpěv. Jesy miluje tanec a já? Já jsem prostě snílek. Nedokážu se popsat jinak.
Byl den jako, každý jiný. Odcházela jsem z domu a mířila do školy.
Potkala jsem Jesy.
J: Nazdárek.
Usměje se.
S: Ahojky.
J: Holka vím, že je Pondělí, ale si zamlklejší než jindy!
S: To on. Bojím se, že ho zase potkám.
J: No asi ho potkáš, chodí do vedlejší třídy..
S: Dyť já vím..
Došli jsme do školy. Do mé šatní skříňky jsem si dala můj červený kabátek a rychle utíkala do třídy, kterou máme až v posledním tedy třetím patře.
Schody jsem brala po dvou.
Jakmile jsem se dostala ke třídě, musela jsem se nadechnout. Ty schody mě jedou zabijou.
Řekla jsem nahlas, protože jsem viděla Lili, vycházející ven ze třídy.
L: To teda.
Zasmála se.
S: Ráda tě vidí.
Objala jsem ji.
S: Sakra, pojďme dovnitř.
Pošeptala jsem jí.
Zděsila jsem se, protože ze třídy vedle nás vystoupil on. Opřel se o zeď  a zahleděl se do země.
Prohrábl si svoje blonďaté vlasy a podíval se na mě.
Když uviděl, jak ho sleduju usmál se a jeho pohled putoval na druhou stranu.
Rychle jsme vešli do třídy, kde mě přivítal Jack.
Jack byl můj a Liliin nejlepší kamarád.
Tašku s učebnicemi jsem si položila na lavici a začala zní vytahovat věci potřebné pro první hodinu, matematiku.
Utahaně jsem si sedla na židli u lavice a Lili si sedla vedle mě.
Celý zbytek přestávky jsme si povídali s Jackem.
Jakmile však zazvonilo museli jsme přestat.
Do třídy vešla naše profesorka matematiky. Slečna Edwardssová.
Skoro polovinu hodiny jsem si hrála s mým náramkem na ruce.
Osvobozující zvuk na konci hodiny pro mě značil začátek 10 minutové pauzy.
S Lili jsme se posadili na sedačku před naší třídou.
L: Tam je..
Nenápadně mě upozornila a já se podívala tím směrem.
Stáli tam. Oba dva. Jak Jess tak Sam.
Oba dva si vesele povídali s Jesy, která je snimi velká kamarádka.
Lili:
Sarah: Jesy: Jess: Sam: Jack:

Žádné komentáře:

Okomentovat